Informace pro vás


O nákupu

 

Proč není zboží skladem a kdy ho dostanu?

 

Náš eshop nedrží žádné skladové zásoby, díky tomu Vám můžeme nabídnout výhodnější ceny. Nemusíme platit za pronájem skladu, skladníka, který kontroluje, jestli nemáme na skladě prošlé zboží, a případně promítnout do ceny neprodané prošlé výrobky.

Naproti tomu, jezdíme pravidelně minimálně každé dva týdny, a nyní většinou dokonce každý týden, přímo do Německa a nakupujeme přesně to, co jste si objednali. Díky tomu máte vždy maximálně čerstvé zboží, které neleželo někde ve skladu, ale bereme ho přímo z regálů. 

S tím souvisí i to, kdy se zboží dostane k Vám. Na nákupy jezdíme obvykle v pátek, přes víkend kompletujeme zásilky a během pondělí a úterý ho rozesíláme. Pokud tedy objednáte večer před nákupem, můžete mít balík doma už třeba v úterý nebo ve středu následujícího týdne. 

 

Proč posíláme zboží, které jste si neobjednali?

 

V některých případech se může stát, že se nám nepovede koupit úplně všechno. Je to jako když jdete sami nakupovat, občas se prostě stane, že některé zboží je vyprodané. Může se to stát i nám. V takovém případě hledáme takové zboží, které je tomu Vašemu objednanému co nejbližší. Pokud například je vyprodaná sklenička Hipp s příkrmem pro děti od 12 měsíců Hipp špagety, mořská ryba, zelenina, smetanová omáčka, pravděpodobně pro Vás vezmeme Hipp Jemná smetanová zelenina, brambor, mořská ryba. Hledáme takové výrobky, které odpovídají věkem a cenou. Pokud se nám nepovede sehnat nic, čím bychom mohli zboží nahradit, vrátíme Vám peníze.

 

 

 

 
 


Tento web používá soubory cookie, které slouží k zvyšování kvality služeb, personalizace nabídky, sběru anonymních dat a pro analytické účely ve své prezentaci. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.